środa, 14 listopada 2012

Must have!

To znaczy coś w stylu "Muszę mieć". Na empik.com można już zamówić "Take me home"-drugą płytę 1D! Must have. Teraz słucham całej tracklisty. Ale teraz przejdźmy do dzisiejszego dnia w szkole:
Informatykę mieliśmy w bibliotece( nie wiem czemu). No i wiedziałam, że będę pytana. Wiedziałam stąd, że pan nam mówił, ze będzie pytał po kolei w dzienniku,  to będzie miał oceny z odpowiedzi na pierwszy semestr z głowy. Ostatnio pytał Marysię, a ona ma numer 7, a ja 8.  Ale tak strasznie nie było. Spytał mnie o spyware, trojana, wirusa oraz robaka komputerowego, a także o ochronę systemy Windows i komputera przed wirusami. I dostałam piąteczkę! Potem była fizyka. Zgłosiłam nieprzygotowanie, i gdyby nie Madzia, nie miałabym pracy domowej(THX!!!). Na lekcji po prostu wzięłam długopis, który i tak nie działał, i go złamałam. Tak po prostu, żeby się wyładować. Na chemii miała być kartkówka, ale nie było. Magda i Basia przeprowadzały doświadczenia. Na matmie nie miałyśmy ławek(z powody egzaminów je zabrali czy czegoś
tam). Nie było WF-u,bo sala była zajęta, a na polskim pisaliśmy w grupach "Powieść Oskar i pani Róża opowiada o..."To powiada o takim dziesięcioletnim chłopcu, który ma raka i leży w szpitalu. Zaprzyjaźnia się z wolontariuszką, panią Róża, a ona mu radzi, żeby pisał listy do Boga, bo wtedy będzie mniej samotny. Na koniec książki umiera;( Mimo to super książka, polecam. Obrazki:

heheheh. Biała flaga- znak tego, że ktoś się poddaje



"Wylizywanie miski po cieście zostaw profesjonalistom" hehehe, słodki piesek ;)

"A jednak, bazyliszek istnieje" heh. Gdybym takiego zobaczyła, to bym chyba umarła ze strachu. Na yt jest 'najdłuższy martwy wąż na świecie" czy jakoś tak. i jest tam, ze leży wąż, i kamera leci po całej długości jego ciała, aż na koniec jest taki wrzask. przeraziłam się, kiedy to oglądałam! 





Ale słodki ;)))


"*glina* *pijany Derp*
G:Jak się nazywasz?
D: nie pamiętam
G:Dobrze. Gdzie mieszkasz?
D: Z rodzicami
G:Gdzie mieszkają twoi rodzice?
D:Ze mną.
G:Gdzie wy mieszkacie?
D: W Polsce
G:Gdzie jest twój dom?
D:Koło moich sąsiadów.
G: Gdzie mieszkają twoi sąsiedzi?
D: Nie uwierzy pan.
G:Proszę mówić.
D: Koło mojego domu." hahaha


"Nigdy nie będziesz za stary na filmy Disneya". Tak, prawda ;)


Król rocka-Freddie Mercury( z zespołu Queen)
Król popu-Michael Jackson
Król rock&rolla- Elvis Presley
Król rapu- Tupac
Król reggae- Bob Marley
Dla nich wszystkich [*] bo umarli 

Zboczony Ed.....



"Ronaldo ma małe rozcięcie nad okiem? Jakie słodkie.  Szwecja vs Anglia, 1999 rok. Terry Butcher  grał blisko 90 minut z  głębokim rozcięciem na jego czole". Sama przetłumaczyłam ;) Niezły był ten gość. Cały we krwi z rozcięciem na czole grał przez  90 minut!



Muszę zrobić ;)
Pozdro
Wercia;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz