wtorek, 20 listopada 2012

"KEVIN!!!!!"

W SOBOTĘ LECI W TELEWIZJI "KEVIN SAM W DOMU"!!!!!!!!. Jeszcze nie ma Świąt,ale też spoko. Bo jak już raz pisałam- oglądanie tego to normalnie tradycja świąteczna, chociaż zawsze wiadomo, co kiedy będzie. Tylko ten co gra Kevina- Macaulay Culkin, teraz ma 32 lata i jest strasznie brzydki! Kiedy grał w Kevinie (tj. 1990 rok "Kevin sam  w domu" i 1992 r. "Kevin sam w Nowym Jorku") był fajniejszy. Miał wtedy 10,a potem 12 lat. Nie wiem o czym pisać. Następny post specjalnie zrobię oddzielnie(pewnie jutro), bo tu zająłby strasznie dużo miejsca. Obrazki:

heh



Prawda prawda ;)

To samo, co napisałam na fb - Oczywiście że tak ;)


Myślę o kimś z klasy ;)





Nic nie widać, więc- dzwoni budzik o 7.30.  W tej chmurce- "dzwonek jest tylko dla nauczyciela". Heheheh


To z niechętnie się zgadza, ale ja chodzę na piechotę ;)




Tak, bo by się jej przecież makijaż rozmazał! Nie lubię Kris10,a a Em tak





Kocham muzykę, taniec i siatkówkę, a wy?


Suuuuper.......



Sprawdzałam, to prawda.




Ale mieli wtedy brzydkie włosy.......Ktoś w ogóle umie rozróżnić, który jest który?




mhm, znam to......


Wow, Bella, ale masz oczyska.......





Na Filipinach żyje chłopiec, który nazywa się "Lord  Voldemort". Taki mały, a już taki zły......
Żartuję, nie znam go


Ale oni nie zawsze mają słabość do mnie.....



ja chcę takiego konika!











Będę mieć pandę!!!!!




Pozdro
Wercia;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz