piątek, 16 listopada 2012

"NOT MY DAUGHTER, YOU BITCH!!!!"

To nie z żadnej piosenki,tylko z ostatniej części HP. Kiedy Bellatriks Lastarnge  rzuciła Avada kedavra na Ginny Weasley, to Molly Weasley(jej matka) krzyknęła do Bellatriks "Nie w moją córkę, suko!". Na serio, tak  było w książce. W filmie zmienili to na "Nie w moją córkę, ty bestio!". Po tych słowach zabiła Bellatriks. szkoda, mój ulubiony czarny charakter kobieta.


Wczoraj mieliśmy tylko angielski, bo szliśmy do PWSZ na coś tam. Siedzieliśmy na auli i pokazywali prezentacje-o narkotykach, Cyber przemocy, dopalaczach  i czymś jeszcze. Wracałam do domu z Natalką, Basią, Ula, Marysią, Magdą, Karoliną, Marleną i Patrykiem. W autobusie siedziałam ,a Patryk koło mnie stał. I autobus skręcił, i on poleciał do przodu. Ja do niego "Nie leć na mnie". Wiecie,o co chodzi, no nie? Nawet jeśli nie, nie będę tłumaczyć. O 18.00 miałam próbę jasełek. Wracałam koło 19.00 do domu. Troszkę się dygałam, ale włączyłam sobie "Brick by boring brick" Paramore. Oglądałam VH1 European, bo leciało"Top 10 VH1 Michael Jackson".Oglądałam (chyba)od miejsca szóstego: 
6. Liberian girl
5.Scream
4.Don't stop till you get enough
3.Give in to me
2.Smooth criminal
1.Thriller
Kiedy oglądałam, przyszedł tata i spytał:
T: Lubisz Jacksona?
J: No, nawet lubię.
T: To może chcesz płytę?
J: Nie, na razie nie. I nie znam za dużo jego piosenek.
T: To sobie po to kupisz płytę i poznasz.
Tak, kiedyś może kupię. Ale jak patrzyłam na empik.com, reedycja z okazji 25. lecia wydania "BAD" kosztuje 87,49! No ale, nazywali go przecież "Królem Popu". Ale "Immortal" kosztuje 34.99. tata mi powiedział, ze na Boże Narodzenie dostanę "Take me home" 1D. Raz Bartek mnie spytał, ile mama kasy u taty na koncie. Powiedziałam, że 280 za złamaną rękę. A on na to "Ja to bym tylko płyty kupował!". Taa, ona ma 21 płyt. Ostatnio trafiłam w tv na The Wanted "I found you", i Nathan sykes super tam wygląda:

Tu z tyłu widać twarz któregoś z nich, chyba ma na imię Jay. nie słucham TW,ale wiem, który jest który. Jeden ma dziś urodziny!





Nie uważacie, ze ta blondi jest trochę podobna do Lany del Rey? Tak troszeczkę.

Daruję wam i nie wstawiam obrazków ;)
Pozdro
Wercia;)
A tak przy okazji- T.G.I.F. !!!!!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz