piątek, 23 listopada 2012

Jutro sobota, dzień wesoły, bo nie trzeba iść do szkoły!

Siemka! Dzisiaj w szkole były nudy. Dostałam piątkę ze sprawdzianu z biologii ;) A po lekcjach czekałam z Zuzia godzinę, bo ona miała poprawiać, a ja pisać sprawdzian  z historii. Zrobiłam wszystko prócz jednego zadania "Wymień 4 osiągnięcia starożytnych Egipcjan". Gdyby pani z WF-u nie poszła na zawody, mielibyśmy WF i nie musiałabym czekać. Ale poszła. Mnie to cieszy ;)). Weszłam jak codziennie na besty. I zobaczyłam coś takiego:


"Już nie chcę żyć na tej planecie"

A oto wykonanie JB:


Mogłabym napisać swoją opinię o tym, ale zachowam to dla siebie. Napiszę tylko, że JB tak jakby wrzeszczy.Widziałam też covery Taylor Swift i Kelly Clarkson. Ale dla Eminema i tak wyszło to najlepiej:



Natknęłam się też na to:


Całość trwa prawie 9 minut, ale obejrzałam. Na początku jest pokazane, jak JB, a potem Eminem na żywo wykonują "Lose yourself". Następnie pokazali freestyle( rymowanie bez wcześniej napisanego tekstu, improwizacja) każdego z nich. Widziałam też 35-sekundowy filmik "EMINEM SAYS JUSTIN BIEBER IS A GAY?!?!". Ale nie zrozumiałam nic. Komentarze innych mówią, że to zbezczeszczenie(to to samo co profanacja, czyli znieważenie rzeczy lub miejsca otaczanego powszechnym szacunkiem) tak wspaniałej piosenki, że chcą, żeby Eminem zjechał JB w jakiejś piosence, że go zabiją(JB, nie Ema) i jakon mógł w ogóle to zrobić. Nie piszę na ten temat nic więcej, wystarczy wpisaćw Google "lose yourself justin bieber" i nacisnąć 'Wyszukaj strony tylko w języku polskim". Obrazki:


Logiczne ;)



Prawda 



Widziałam kiedyś na onecie, jak policja go goniła. 



To na serio dziewczyna, a nie klon Fokusa w sukience?


Słodziak ;)



"Łap, gramy w gorący mikrofon!"


Buuu......



Sprawdzałam i wyszło. 

Pozdro
Wercia;)



1 komentarz: