czwartek, 8 listopada 2012

"So not fair"

Z "Beautiful" Carly Rae Jepsen i Biebera. Takie niesprawiedliwe jest .....sama nie wiem co. Dostałam dziś 6 z zajęć artystycznych i 4 z religii. Z tej niezapowiedzianej kartkówki, więc się bardzo cieszę. Byłam w bibliotece, więc nareszcie mam co czytać ;) BO JA KOCHAM CZYTAĆ. Nie mieliśmy WF-u, bo grali w siatkówkę. Nasze liceum (chyba) na jakieś inne. Przegraliśmy ;((( Pani od WF-u powiedziała, że jeśli będziemy kibicować wstawi nam piątki. Marysia od razu spytała pani "Proszę pani ,będziemy jutro grać w siatkówkę?" a wczoraj (miałyśmy WF z chłopakami)  wchodzimy na salę, a Zuzia od razu do pani "Proszę pani, już siatka rozłożona, będziemy grać?" . I graliśmy ;) Dobra, próbowaliśmy grać ;) Ale źle nie było ;) Ułożyłam nawet krótka pioseneczkę:
Bo niebiescy najlepsi są, duda, duda,
no a czarni mają drużynę zła, dubi duba hej!
Niebiescy, bo nasi byli ubrani na niebiesko, a czarni, bo przeciwni byli ubrani na czarno. Gdyby nie Basia, pewnie nie wiedziałabym, że kartkówka z angola jest jutro! THX!!! Obrazki:

To było w "Wakacje Jasia Fasoli", super film.



Będziemy takie robić na zaj. artystycznych ;) ładne ;)





Hehehe






Wpisałam ta piosenkę w yt tylko po to, żeby zobaczyć, ile ma wyświetleń.  Więcej niż 700 milionów! Gangam Style więcej niż 600. Skorzystałam z tego, ze jestem zalogowana,  i zagłosowałam na "Nie" na "Baby" i na "Tak " na "Gangam Style".



"Harry Potter i Bigos Śmierci" ;p "Bigos sam w domu" hehehe




Kinder Joy ;)


Koniec. 
Pozdro
Wercia;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz