poniedziałek, 19 listopada 2012

OH MY GOD!!!!!!!!!!!!!!

Niedawno weszłam na bravo.pl i zobaczyłam "Harry Styles spotyka się z Taylor Swift!". Wow, ciekawe, ile czasu ze sobą będą......Bo musicie wiedzieć, ze Tay mści się na jej byłych, pisząc o nich piosenki.No może nie zawsze mści( np. o Taylorze Lautnerze napisała piosenkę, ale to ona zerwała z nim,więc co innego). A druga rzecz, która mnie STRASZNIE zszokowała, to "Selena Gomez i Niall Horan maja romans?!". Ale przecież on tak się jarał Demi Lovato! I poza tym, Selena jest ładna, a on jest.....hmm, tak, żeby go nie urazić.....ładny inaczej. Zobaczymy, co z tego będzie. Wczoraj byłam z Natalką, Marysią i Zosią na "Przed świtem". Super film. Na początku długo leciały reklamy, i w migawce jakiegoś filmu z napisami ktoś powiedział " jednym kierunku  czyli "one direction". Zośkę było słychać. Kiedy Edek powiedział do Belli, że napuści wody do wanny, Zośka powiedziała (tak, że wszyscy to pewnie słyszeli) "Kiedyś ja zajmę jej miejsce!". Albo na początku, Ed i Bella przyszli do domu Cullenów.
Bella: Gdzie Renesmee?( ich córka)
Jacob, patrząc w okno :Blondi ukradła.
To mnie rozwaliło. Ta blondi to Rosalie. Bo ona strasznie chciała mieć dziecko, ale wampiry nie mogą mieć dzieci. Albo Aro (ten z Volturi) chciał, żeby mała do niego podeszła. Ona podeszła i powiedziała "Witaj, Aro" a on taki zaciesz i "Słyszę bicie jej serca". Super film. Natalka na sam koniec mówi "Idziemy jeszcze raz?" . Zrobiłam troszkę zdjęć, i kiedy wróciłam, robiłam z telewizji ;)



To z tyłu książki. Jaka mina, Jake ;)




Filmy, wszystkie części oprócz pierwszej

I teraz zaczynają się teledyski . 

EMINEM FT. RIHANNA "LOVE THE WAY YOU LIE"- 27. MIEJSCE W 50 STATESIDE PARTY 
STARTERS
RiRi- słit focia?
Widać tylko Ema i ogień. RiRi, gdzie jesteś?



Ręka Eminema ;)

CARLY RAE JEPSEN "THIS KISS" 26. MIEJSCE

Czerwona ;)))
Carly to ta w środku, co widać głównie jej włosy ;



A teraz Carly Smerf ;)






I robimy zbliżenie na twarz!


To chyba jak na razie najlepsze zdjęcie z tego teledysku ;)


BAD MEETS EVIL FT. BRUNO MARS "LIGHTERS" 25. MIEJSCE


Oooo, jak Em słodki śpi......


Bruno z daleka
Zbliżenie!
Rapuj, Em ,rapuj!
Super dzióbek ;p
Nie chciało mi się obracać ;p

Bruno z bliska


Trochę się pomieszały :). Obrazki w następnym poście( czytaj: pewnie jutro)
Pozdro
Wercia;)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz